Thursday, December 1, 2011

මගේ බ්ලොග් පටන් ගැනිල්ල

මම ගැන කිව්වොත් මමත් අනිත් කොල්ලො වගේ හිරිමල් වියේ පහුවෙන පොඩි කොලු ගැටයෙක්.මම බ්ලොග් ලියන්න අරගෙන නම් දැනට අවුරුද්දක් විතර වෙනවා.ඒ වුනට ලියන හැම බ්ලොගියක්ම මගදි නවතිනවා.එක්කො ඒ මගෙ නොසලකිල්ලට නැත්ත්ම් මට වැඩ වැඩි හිනද වෙන්නත් ඇති.කොහම උනත්  මම හිතගෙන ඉන්නෙ මේ බ්ලොගිය නම් දිගටම ලියන්න .(හැබැයි මම හිතගෙන හිටිය ගොඩක් දේවල් මට කරන්න බැරි වුනා).

බ්ලොග් ලියන සහෝදර සහෝදරියනුයි බ්ලොග් බලන අයයි මගෙ අඩුපාඩු පෙන්නල දේවි කියල මම හිතනවා.මම මේ බ්ලොගිය ලියන්න හිතට ගත්තෙ අද ඔපීසීයෙදි කියවපු ලස්සන බ්ලොග් එකක් දැකල.
ඒකට නම දල තිබුනෙ හිස් අහස කියල.ඒක ලියන්නෙ සරු කියල පොරක්. ඒ සහෝදරයත් අපේ වයසෙමයි.
ඒ බ්ලොගියට මොකට හිස් අහස කියල දැම්මද මන්දා.ඒකෙ තියන දේවල් මගේ බොක්කටම වැදුනා.
ඉතින් මටත් හිතුනා සඳරු සහෝදරය වගේ මගේ ජීවිත අත්දැකීම් ඔයලත් එක්ක බෙදා ගන්න.ඒක නිසා මම මේ බ්ලොගිය පටන් ගත්තා.කාලෙකට පස්සෙ ලියන නිසා පොඩි පොඩි අවුල් ඇති.ඒවා ගනන් ගන්න එපා.


ඔන්න එහෙනම් මමත් සරුව වගෙ හැමදේම ඔයලත් එක්ක බෙදාගන්නවා. එහෙනම් ආයිබෝවන්.
________________________________________________________________________


ප.ලි:මම අපේ සරු සහෝදරයට සරුව කියල කිව්වෙ අවතක්සේරුඅකට හෙම නම් නෙවෙයි.ඌ මගෙ බොක්කටම වැදෙන්න ලියල තිබුන නිසා මට ඉතුනෙ උ අපේම එකෙක් කියල .කවදහරි සරුවෝ උඹ මේක කියෙව්වොත් මත් එක්ක අමනප වෙන්න නම් එපා!!!.

No comments:

Post a Comment